Persbericht: VV Schalkwijk blijft volop in beweging

De professionaliseringsslag binnen de Voetbalvereniging Schalkwijk gaat onverminderd voort. Zo verscheen deze maand een full colour Presentatie Magazine (zie: www.vvschalkwijk.nl/clubblad) waarin alle teams uitgebreid in beeld worden gebracht. Met dank aan de vele sponsoren, schitteren vele teams daarin in het nieuwe wedstrijdtenue. Aan al deze ontwikkelingen leverde oud-voorzitter Peter van Wijngaarden een belangrijke bijdrage. Na een periode van zes jaar droeg hij de voorzittershamer recentelijk over aan Ton Vernooij.

Ton Vernooij (48) werd op 8 oktober unaniem door de leden tot nieuwe voorzitter benoemd. Ton is reeds als leider van de B1 aan de club verbonden. Het bestuur meent in Ton, als geboren en getogen Schalkwijker, een prima opvolger te hebben om alle warme banden met leden, belanghebbenden en de vele vrijwilligers voort te zetten en de club verder te professionaliseren. Een koers die door oud-voorzitter Peter van Wijngaarden met hart en ziel is ingezet. Peter blijft in sterke mate bij de club betrokken, zowel qua inspanning als qua sponsoring. Samen met Dirk Dekker (DPD Management & Advies), Bernard Bokkers (Ambachtelijke koekwaren), Ton Koppers (KOPAD) geeft hij met zijn bedrijf Hypotheek Plus invulling aan het hoofdsponsorschap.

Maar liefst 11 van de in totaal 23 teams spelen inmiddels in het dit jaar geïntroduceerde wedstrijdtenue met clublogo.

Naast de hoofdsponsoren dankt de vereniging hiervoor de volgende partijen:

• Zachtfruitbedrijf Anton van Garderen en DeDa Dakwerken
  • Transportbedrijf Jan Rietveld
  • Gerard Huiden verhuur bedrijfsmaterieel
  • Ironmaster Dumbbells First Degree Fitness
  • Vriendengroep De Bickels
  • Schoonmaakbedrijf Domcity
  • Schildersbedrijf Buschgens & van der Worp
  • Kwekerij De Hoef

Volgend jaar bestaat VV Schalkwijk 70 jaar. Dat gaan we uitgebreid vieren en we zien de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Noot voor de redactie:

Desgewenst kan het Presentatie Magazine worden toegezonden.

Fotobijschrift 1: Peter van Wijngaarden (l) overhandigt de voorzittershamer aan Ton Vernooij, voordat het nieuwe scorebord wordt onthuld.

1.voorzittershamer

Fotobijschrift 2: De nieuwe hoofdsponsoren met v.l.n.r.: Dirk Dekker, Bernard Bokkers, Peter van Wijngaarden en Ton Koppers.

2.hoofdsponsoren

Fotobijschrift 3: De Bickels gooien hoge ogen met het nieuwe wedstrijdtenue.

3. Bickels in nieuwe tenue

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Irene Okkerman, bestuurslid PR &

Sponsoring, mobiel 0621 43 61 84.

Auteur: Bestuur vvs