Zoek Evenementen

Sportpark Blokhoven, Kloostergaarde 10
Schalkwijk, Utrecht 3998KD Nederland
+ Google Maps

Traditie getrouw bij V.V. Schalkwijk is het FH. vd Berg 4x4 toernooi de afsluiting van het voetbalseizoen. Alle jeugdteams spelen deze dag in diverse poules wedstrijdjes tegen elkaar. Het speelveld is afgezet met fruitbakken en vloerplaten, waardoor je snel kan omschakelen in aanvallen en verdedigen. Het lijkt een beetje op zaalvoetballen, maar dan buiten. Verder informatie en programma volgt op een later tijdstip.

Finale Buurttoernooi

4 juni, 2023|13:00 - 21:00
augustus 2023

Legends toernooi

19 augustus, 2023

Schalkwijk trapt af

19 augustus, 2023

Zaterdag 19 augustus start het voetbal seizoen weer bij VV Schalkwijk. De selectie en dames 1 zullen deze ochtend diverse trainingen verzorgen. Afsluitend wordt er gestreden om de penalty bokaal. Via je leider/trainer hoor je hoe laat jouw team is ingedeeld.

Derby Day

26 augustus, 2023

Na een geslaagde Derbydag vorig jaar, wordt de 2 editie dit keer gehouden bij VV Schalkwijk. Verschillende jeugdteams van V.V. Schalkwijk spelen wedstrijden tegen V.V. ’t Goy. Welke club wint aan het eind van de dag de felbegeerde Derby Cup? Verder informatie en programma volgt op een later tijdstip.

+ Exporteer Vermelde Evenementen