Nieuw tenue eerste elftal

Eerste elftal van Voetbalvereniging Schalkwijk in nieuw tenue gestoken
Na een periode van drie jaar was het volgens de hoofdsponsoren van de VV Schalkwijk opnieuw tijd ‘hun’ eerste elftal compleet in het nieuw te steken.
Het officiële moment hiervoor was zondag 23 september voorafgaande aan de eerste competitiewedstrijd.
Vanwege het regenachtige weer vond de uitreiking plaats in de kantine, maar de vreugde was er niet minder om.
De hoofdsponsoren Hypotheek Plus (Peter van Wijngaarden), DPD Management & Advies (Dirk Dekker, niet op de foto), Bokkers Ambachtelijke Koekwaren (Bernard Bokkers) en KOPAD (Ton Koppers) verlengden de sponsorovereenkomst met de VV Schalkwijk voor een periode van drie jaar en stelden een compleet nieuwe outfit aan het eerste ter beschikking. Die bestaat uit een inloopshirt, wedstrijdshirt, broekje, kousen en een trainingspak. Uiteraard voorzien van hun eigen logo’s, maar ook het mooie VV Schalkwijk-logo.
Dat de spelers happy waren in hun nieuwe outfit bleek wel uit de positieve score van 2-0 tegen Allen Weerbaar 1!