Voorstelling FIFA Blatter in de Slinger

Beste voetballer/-ster, lid van V.V. Schalkwijk,

Op woensdag 11 januari om 20.15 uur is de voorstelling FIFA Blatter, de val van de voetbalkeizer te zien in Theater Aan de Slinger in Houten.

Volgens de betrokkenen een must-see voor de echte voetbal- sport- en theaterliefhebber!

FIFA Blatter, de val van de voetbalkeizer is een hilarisch theaterspektakel door onze nationale selectie; Cees Geel, Peter Drost, Lotje van Lunteren, Mohammed Azaay en Paul R. Kooij als Sepp Blatter.

Wat ging er mis aan de top van het wereldvoetbal? Hoe is het mogelijk dat één man onder het oog van de hele wereld jarenlang elke wet en moraal volledig aan zijn laars kon lappen zonder dat iemand hem ooit terugfloot?

Let’s go Blatter!

TRAILER:  https://www.youtube.com/watch?v=5YSyTlnpaKM

Talkshow o.l.v. Tom Egbers

Na afloop van de voorstelling (90 min) wordt een een talkshow (30 min) o.l.v. Tom Egbers in de Grote Zaal van het theater georganiseerd waarin ook de VV Schalkwijk vertegenwoordigd is.

Tom Egbers gaat in gesprek met de regionale Sportwereld over het thema: Topsport in Houten – Sporten is gezond. De sector ook?

Kees van Dalen (wethouder Houten Sport & Cultuur), Eef Stiekema (fractievoorzitter VVD Houten, leider B1 V.V. ‘t Goy), Ewald van Kouwen (Stichting Positief Coachen), Irene Okkerman (bestuurslid V.V. Schalkwijk) en Nico van Slegtenhorst (algemeen voorzitter van S.V. Houten) schuiven aan.

Financieel lokkertje: Cash back actie sportverenigingen

Kom u als lid van V.V. Schalkwijk naar de voorstelling FIFA Blatter, de val van de voetbalkeizer dan schenkt Janke Dekker Producties voor elk gekocht theaterkaartje 5 euro aan de clubkas van V.V. Schalkwijk.

Wilt u de voorstelling bezoeken? Bestel dan zelf uw kaartje

Kaarten kunt u online kopen via www.theateraandeslinger.nl

Stap 1: Ga naar het item: FIFA Blatter, de val van de voetbalkeizer, wo 11 januari 2017 – klik op: bestel hier uw tickets

Stap 2: Log in of registreer

Stap 3: U komt in de winkelwagen. De actiecode kan ingevoerd worden via: Wilt u een actiecode invoeren? Gebruik de actiecode: fifa2017

Stap 4: Bestel Sportverenigingkaarten á € 28,-. U kunt de kaarten afrekenen. De e-tickets volgen per e-mail.

Meld uw bezoek

Maak uw bezoek kenbaar via info@vvschalkwijk.nl zodat de vereniging € 5,- voor de clubkas kan terugvorderen.

Mocht er iets niet lukken met het inloggen of betalen, neem dan contact op met Theater Aan de Slinger op werkdagen tussen 12.30 en 15.30 uur op 030 – 63 51 024 of per mail via theater@aandeslinger.nl

Kantoor Aan de Slinger is van maandag 26 december 2016 t/m zondag 8 januari 2017 gesloten.

Let’s go Blatter!

TRAILER:  https://www.youtube.com/watch?v=5YSyTlnpaKM

Graag tot ziens op woensdag 11 januari!

Bestuur VV Schalkwijk

Auteur: Bestuur vvs