V.V. Schalkwijk pakt eerste prijs met de Rabo Clubkas actie!

VV Schalkwijk wint hoofdprijs Rabo Clubkas Campagne!

Met maar liefst 326 stemmen behaalde VV Schalkwijk afgelopen dinsdag de eerste prijs in de Rabo Clubkas Campagne. Dit was goed voor een bedrag van € 2.717,42. Het spreekt voor zich dat wij iedereen die gestemd heeft zeer dankbaar zijn. Het geld zal dusdanig geïnvesteerd worden, dat iedereen daar zoveel mogelijk profijt van zal hebben!

In de campagne moest VV Schalkwijk het opnemen tegen maar liefst 205 andere lokale verenigingen waarbij eveneens veel grotere voetbalclubs deelnamen. Gezien de uitkomst blijkt eens te meer hoe goed onze club op de kaart staat én hoe groot de binding tussen leden en de club is.

In de top 10 stonden maar liefst drie Schalkwijkse verenigingen! Muziekvereniging Caecilia was goed voor een vijfde plek (€ 2.217,28) en IJsclub Vooruit voor een zesde (€ 2.017,23). TV Set had 192 stemmers die bij elkaar goed waren voor een bedrag van € 1.600,44.

De volledige uitslag is te vinden op: https://www.rabobank.nl/lokale-bank/rijn-en-heuvelrug/uitslag-rabo-clubkas-campagne/