Draaiavond V.V. Schalkwijk

De traditionele Draaiavond van de voetbalvereniging Schalkwijk wordt dit jaar gehouden op vrijdagavond 1 december 2017.

Het rad van avontuur zal ook deze avond weer veelvuldig worden ingezet om mooie prijzen te verdelen. Voorheen werd de avond “Vleesdraai-avond” genoemd, maar omdat er naast vlees en wild ook fruit, groente en andere levensmiddelen worden aangeboden wordt de avond nu Draai-avond genoemd.

Naast het feit dat deze avonden vaak erg gezellig zijn is het voor de voetbalvereniging, vanuit financieel oogpunt, een belangrijke activiteit. De opbrengst is een structureel onderdeel van de begroting en hierdoor blijft het mogelijk om de contributie relatief laag te houden. Dus uw hulp/bijdrage is voor de club belangrijk!

We melden het nu vast in de Schalkwijkse Berichten zodat u de avond vast kunt reserveren in uw agenda. Maar ook om te melden dat de verkoop van de loten is nu reeds van start gegaan. U kunt dus binnenkort een van onze leden aan de deur verwachten. De loten kosten € 1,– en er zijn prachtige prijzen te verdienen, waaronder een half varken.
Van harte aanbevolen!