Laat jouw clubhart zien!

Stem op V.V. Schalkwijk tijdens de Rabo Clubkas Campagne van Rabobank Rijn en Heuvelrug!

Ben je lid van Rabobank Rijn en Heuvelrug? Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie, vrienden en kennissen hun stem geven aan V.V. Schalkwijk tijdens de Rabo Clubkas Campagne.

Als u lid* bent dan ontvangt u vanaf 25 oktober per e-mail een unieke stemcode. Via een speciale stemsite kunt u tot 8 november 5 stemmen uitbrengen (maximaal 2 per vereniging). Gezien uw binding met onze vereniging, rekenen wij op uw 2 stemmen!

Elke stem is geld waard!

Dit jaar verdeelt de ‘Rabo Clubkas’ € 150.000,-. De waarde per stem is afhankelijk van het aantal deelnemende clubs en het aantal stemmen dat in totaal wordt uitgebracht. Vorig jaar was iedere stem € 14,- waard en aangezien u maximaal twee stemmen op uw club mag uitbrengen, is dat zeer de moeite waard! Daarom nogmaals: stem op de V.V. Schalkwijk!

Alvast hartelijk dank voor uw stemmen en graag tot ziens op de club!

Met sportieve groet,
Bestuur VV Schalkwijk

* Let op: Alleen leden van Rabobank Rijn en Heuvelrug mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid. Je kunt controleren of je al lid bent via Rabo Internetbankieren. Bij ‘uw gegevens’ staat dan de laatste tabel van ‘persoonlijke gegevens’ of je lid bent van de Rabobank of niet. Hier kunt u ook uw mailadres zien dat de Rabobank hanteert om u aan te schrijven. Controleer of dit mailadres juist is!

Bent u nog geen lid, maar wel klant, dan kunt u t/m 20 oktober lid worden via https://www.rabobank.nl/…/rijn-en-heuvelrug/uw-lidmaatschap/